lørdag 22. desember 2018

Adventskalender 22 desember 2018


Hei Copic venner!


Kun et par dager igjen til den store dagen, og det er jeg, Siv, som er innom for siste gang i denne adventskalenderen. I dag tenkte jeg vise dere hvor like, og samtidig ulike noen av årets julekort ble. Av ulike grunner kom jeg på etterskudd med julekortene i år....motivene var klare, men jeg hadde ikke satt sammen kortene. Så pga tidsnød ble det ganske likt oppsett på disse, men med forskjellig pynt og farger ble de allikevel ulike:





 Den søte bamsen heter James, og kommer fra Lily Of The Valley.
Det er brukt ganske mange forskjellige fargekombinasjoner her. 
Men til pels på James har jeg stort sett brukt E50 serien.

Kos dere med denne nydelige julesangen:





Jeg ønsker dere alle en riktig god og fredfull jul!!!

Juleklem fra Siv :)

Ingen kommentarer: