søndag 17. juni 2018

Et par fargeleggingsvideoer

Hei! DT Lisabeth her i dag

Året er snart halvveis og det har blitt mye fargelegging på meg så lang i år. Jeg har igjen prøvd meg på litt nye ting, og dere som er medlem av CMN-gruppa vår har kanskje sett at jeg har beveget meg inn i fargeleggingsvideoverden. Lange ord er morsomt. I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere de to første, som jeg laget i mai, og kanskje dere plukker opp litt tips fra dem. Begge er på engelsk.

Under hver video har jeg skrevet opp hvilke tusjer jeg har brukt. Hvis det er noe spesielt dere har lyst til å se en annen gang, så er det bare å komme med forslag.

**

In May I made my first two colouring videos. Below you can find them both. The first one is for colouring up a sparkly dress, and the second one will show how I coloured up the entire image. Maybe you'll pick up a tip or two? 

**

Fargelegge no-lines-kjole med glitter


Motivet, Afternoon Tea Marci er fra La-La Land og fargelagt med:
kjole, sko og hårbånd: RV17, RV52, RV55, R39,
blomster: C1, C3, C5, YG13, YG63, YG67.
Hvite prikker er laget med Sakura Gelly Roll 08 og Sharpie Water Based White (extra fine point)

resten av motivet (som ikke er med i videoen) er fargelagt med:
hår: E70, E71, E74, E77, E79,
hud: E000, E00, E02, E13, E15, R20

**

Fargelegge hud, hår og kjole


Motivet heter Faythe's Cherry Flowers og er fra Tiddly Inks
Det er fargelagt med:
hud: E000, E00, E02, E13, E15,
hår: E70, E71, E74, E77, E79,
kjole og sko: B91, B93, B95, B97, B99,
blomster: RV52, RV55, R39, YG13, YG63, YG67,
bånd (og skygge) C1, C3, C5
Hvite prikker er laget med Sakura Gelly Roll 08


**

Husk at vi har en utfordring gående i sommermånedene også.

Remember our current challenge. Loads of time to take part still!

**

Nyt junidagene, og sett av litt tid her og der til litt tusjing :)

Ingen kommentarer: