fredag 15. juni 2018

CMN #98 Moodboard juni🍡

Copic Marker Norge #98
 Husk; motivet mĂ„ vĂŠre fargelagt med Copics

***
Copic Marker Norge #98
 Remember: Your image must be coloured with Copics 



Bli inspirert av mÄnedens moodboard
Du kan la deg inspirere av fargene, av bilder, biler, former som bĂžlger, striper, trĂŠr, eller ruter... 
det er opp til deg, men fortell oss gjerne hva du ble inspirert av

***
Be inspired by this month´s Moodboard

Get your inspiration from the colours, from images, cars, shapes like waves, stripes, trees or squares... 
it´s all up to you, but please tell us where in the picture you found inspiration


Premie ved de fleste av vÄre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
*** 
Here is some inspiration from the design team 


Elizabeth
Jeg har latt meg inspirere av farger og sommerstemningen i Moodboardet!
Motivet er fra Studio Light, jeg har brukt disse tusjene:
Bakgrunn: BG0000, B000
Blomster: R17-R22-R20, W3
GrĂžnt: YG67-YG1, G46-G43-G40
Fuglen: BG75-BG72-BG71(hjemmelaget)-BG70, W3
Copic mulitliner 0,1-lys grÄ til Ä tegne pÄ detaljene inni blomsten og pÄ fuglen.

Jeg har latt meg inspirere av sommerfĂžlelsen og fargene i moodboardet. Motivet fra Conie Fong er fargelagt med disse tusjene:

I denne moodboarden var det fargene i bildet av vann som inspirerte meg.
Usikker hvor Puddel-fruen er fra, da jeg har lĂ„nt det fra en venninne, men hun er fargelagt med:
N0 - 2 - 4
E000 - 01 - 11 - 13
R20
BG18 - 72 - 75 - 78 
YR24
Jeg har latt meg inspirere av sommeren - bÄde vannfarger og ordet sommer
Sommerfuglen er fargelagt med fĂžlgende Copic: 
Lilla: V09, V17, V15, V12
GrĂžnn: G14, YG07, YG03
BlÄ: BG07, BG05, BG02
BlÄ sirkel: BG01, BG000

 ***
Vi gleder oss til Ă„ se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11.august kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is August 11th at 9.pm CET 



Ingen kommentarer: