onsdag 15. mars 2023

Team 2 Utfordring #141 Alt er lov med valgfri fargebingo

Vi minner om månedens utfordring!. 
Utfordringen går fra 1. - 28. hver måned. 
Du leverer ditt bidrag i Copic Norge gruppen vår på Facebook. 

Copic Marker Norge #141

 Husk; motivet må være fargelagt med Copic
***
Copic Marker Norge #141
 Remember: Your image must be coloured with Copic


ALT ER LOV
med fritt valg om å bli med på fargebingo!
Bruk tre farger på rad fra bingobrettet.

Alt er lov så lenge det er fargelagt med Copic! 
Ønsker du en ekstra vinnersjanse kan du følge designteamets inspirasjonstema:
***
ANYTHING GOES
with an option of using the bingo- board for inspiration- 
pick three colors in a row!

Anything goes as long as you use your Copic!
If you want an extra chance to win the Copic prizes, you can follow the theme the designteam used to inspire you.  



Premie er produkt fra Copic* 
og vinneren får muligheten til å være gjestedesigner på bloggen
***
The prize is sponsored by Copic*,
and the winner will be asked to be a guest designer on the CMN blog.


*På grunn av hvordan Copic distribueres kan premien bare deles ut til de som er bosatt i Norge. 
*Due to the distribution rules the Copic prize can be won by Norwegian residents only. 

Her kommer litt mer inspirasjon fra designteamet.  
Vi introduserer to nye dyktige designere denne gangen: Monika Trana og Monika Hassel! 
*** 
Here is the second inspiration of the month from the design team 

Jeg har laget en liten flastketag med påsketema. Her har jeg brukt et kyllingmotiv fra Sweet Escape Digis og et diesett fra Papirdesign som jeg har fargelagt. Jeg har valgt meg linjen lilla, blå og gul (det ble bare litt blått)
Kyllingmotiv:
Fargene jeg har brukt er:
Kylling: Y11, 15, 17, 38, YR27
Nebb: Y11, 17, 38 YR27
Egg: W00, 0, 1, 3 og blender
Blomst: B91, 93, 95, RV00, 01

Egg:
Gult: Y00, 02, 04 06 .08
Lilla:V91, 93, 95



Jeg har brukt et digistempel fra Polkadoodles som heter Winnie winter celebration. Jeg har brukt brukt fargekombinasjonen hvit-lilla-grønn fra bingobrettet.

Tusjene jeg har brukt er:
Lue, skjerf og jakke: V01, 05. 09
Blomst: V01, RV2 , RV10
Snøstjerne på blomst: BG000, B52
Ballonger: V01, 05, 0 og G40, G0000, 0
Kjole og strømpebukse: YG13, G40, G0000
Ansikt: E00, 21, 34, RV21
Hår E25, 29, 34
SkoE25, 29, T4
Brev: BG000, 0
Rundt kanten: BG000







Jeg har brukt et stempel fra Altenew som heter Flower Delight. Fra bingobrettet har jeg valgt fargene Hvit, grønn og lilla.

 

Tusjene jeg har brukt er: 

Hvit: N0 rundt blomster og blad

Lilla: BV04, B63 og BV00

Grønn: G99, YG17 og YG25

(Hvit gelpenn til prikker)


 ***
For å delta må du laste opp bilde av kortet i facebookgruppen vår Copic Norge. Let etter albumet med tittelen 
Utfordring #141
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper!  
 Fristen er 28.3. kl 21.00
***
To enter the challenge please stop by our Facebook page Copic Norge, and look for challenge #141 folder. 
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is March 28th at 9.pm CET 

Ingen kommentarer: