onsdag 21. desember 2022

Adventskalender 21. desember 2022


Nissens små hjelpere



Dagens luke- vi har allerede kommet til luke 21- viser et bidrag av meg (Ellen) der jeg har brukt et stempelsett fra My Favorite Things. 
Jeg kan vel si at jeg er altetende når det gjelder hva dette firmaet lager.
Elsker det meste.
Kortet er sammensatt på en enkel måte noe jeg synes setter motivene i fokus.

Jeg beklager så mye at fargevisning på bildene mildt sagt er elendig. En eller annen innstilling på Mac-booken jeg har klart å endre på uten å huske hva det faktisk var jeg gjorde...

Brukte farger:
G17, 28, 29
B91, 93, 95, 97, 99
R14, 17, 27, 29
E11, 13, 33

Dette bidraget er mitt siste i årets adventskalender så jeg benytter anledningen
til å ønske dere alle en Riktig God Jul og et Godt Nytt År.
Jeg har noen fa dager fri denne julen og tenker å bruke litt tid på å oppdatere meg på alle fine julebidrag som har kommet inn i FB-gruppa.

❤ G O D  J U L ❤








 

Ingen kommentarer: