lørdag 22. august 2020

En avblomstrende sommerhilsen

Dette er, og jeg LOVER, det siste blomsterkortet fra meg denne uka! Nå skal nok bloggen avblomstre tenker jeg... 

Dette stempelet er også(!) fra Altenew, og heter "Bergenia Builder". Jeg måtte Google hvordan en Bergenia blomst egentlig ser ut, og jeg skal love deg at den er så langt ifra blålilla som det går an å komme! Jeg satt lenge og testet fargekombinasjoner i søte rosafarger uten å finne nøyaktig den som så "riktig" ut. Men dette derimot er en av mine favorittkombinasjoner, så jeg tenkte at hvorfor ikke? Så dermed benyttet jeg meg av min rett til kunstnerisk frihet, og gikk for blålilla blomster! 



Her er kommer listen over fargene jeg har brukt:
Blomster: BV08, BV04, BV02, BV01, BV00, BV000, E77, E74, E49, hvit gelpenn
Blader: G28, G07, G21, YG03
Bakgrunn: YR20, YR30, Blender

Da takker jeg av for meg, og håper jeg har inspirert litt denne uka. 

En avblomstrende hilsen
- Hege - 

Ingen kommentarer: