fredag 3. juli 2020

Nytt DT medlem: Velkommen Synnøve Dolven

Da er det tid for å fortelle om en endring til her hos oss:
Vi har gleden av å presentere vårt nyeste tilskudd til Copic Marker Norges design team. 

Synnøve Dolven! 
Du kan bli bedre kjent med henne i bloggen hennes: 
Dette sier hun om seg selv:  
Hei! 
Jeg er ny på  Copic teamet og har blitt bedt om å sende en liten presentasjon av meg selv.
Jeg er så heldig at jeg har blitt valgt ut til å bli med som designer hos Copic Norge og det gleder jeg meg veldig til. Jeg er ei kreativ dame sånn midt i livet som alltid har likt å utfordre meg med kreative oppgaver. Papirhobby ble en del av livet mitt i 2005 da jeg stakk en tur innom Bikuben på Strømmen for å sjekke ut hva det var de holdt på med. Jeg har en bakgrunn med fotograf- og formingslærer utdanning og da jeg fikk se alt det spennende papiret og stæsjet som de hadde i butikken var jeg solgt. 
Siden 2007 har jeg vært fast kursholder på Bikuben og jeg har blogget siden 2008. Min greie er nok at jeg liker variasjon og at jeg liker å prøve ut nye ting og sammensetninger. Jeg er helt klart ikke den beste i verden til å fargelegge med Copic, men jeg synes det er utrolig gøy og jeg håper at jeg kan være med på å gi litt inspirasjon framover!

Hilsen Synnøve

Her er et par vakre kort som Synnøve har laget. Vi gleder oss til å se mer av kreasjonene dine i Copic Bloggen!  




Ingen kommentarer: