lørdag 24. august 2019

Sovende drage

Heisann!

Da var jeg her igjen, og denne gangen kommer det et lag på lag kort fra meg. Jeg har fremdeles et ganske enkelt kort, men det er litt mer papir enn på det forrige, og så ble det både blonder og bånd.

Det var gøy å fargelegge denne dragen. Det er et stempel jeg har hatt lenge, men det var lenge siden jeg hadde fargelagt det nå. Tror nesten jeg må fargelegge det i en annen farge igjen snart. Det er jo et veldig søtt motiv å ha på kort til barn! Jeg brukte skarpere grønn-toner enn jeg vanligvis gjør, i tillegg brukte jeg en ganske mørk lilla som rammen rundt. 


En litt annen vinkel. Heldigvis sover dragen enda :)




Motivet fra Wee Stamps / Whimsy Stamps er fargelagt med:

Grønn: YG01, YG13, YG17, G29,
Oransje: YR21, YR04, YR07, E08
Lilla: V12, V15, V17,
Brun: E41, E43, E47

Ønsker dere alle en superfin helg!

Klem fra
DT Lisabeth