søndag 1. juli 2018

CMN #98 - Moodboard Juni - team 2

Da er vi halvveis i utfordringsperioden vår

Copic Marker Norge #98
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge #98
 Remember: Your image must be coloured with Copics 



Bli inspirert av månedens moodboard
Du kan la deg inspirere av fargene, av bilder, biler, former som bølger, striper, trær, eller ruter... 
det er opp til deg, men fortell oss gjerne hva du ble inspirert av
***
Be inspired by this month´s Moodboard

Get your inspiration from the colours, from images, cars, shapes like waves, stripes, trees or squares... 
it´s all up to you, but please tell us where in the picture you found inspiration

****
 Her kommer bidragene fra Team 2
Vi håper enda flere av dere lar dere inspirere 
og sender inn bidrag til oss
*** 
Here is what Team 2 wants to share with you, and 
with these new DT cards we hope to give you 
some inspiration to join in
 ***

Heidi
Jeg har brukt stempel fra Your Next Stamp - Fred and Ginger. Disse syntes jeg var skikkelig kule og passe herlige til et sommerlig kort :-) 

Jeg har brukt følgende farger:
Flamingo: RV06, 04, 02, 00
Ben: YR02, 00, RV02, 00
Giraff: YR02, 00, Y15, 11, E25, 21
Øyne og bakgrunn: B000, BG0000
Øynene har fått et tykt lag med Glossy accent :-)




Motivet jeg har brukt kommer fra Connie Fong og heter Lavender Blue

En serie med uhell har gjort at jeg er ute i siste liten med å poste dette kortet, har derfor ikke fargene her akkurat nå - legger de inn så snart jeg er i vater igjen :) Av samme grunn må jeg beklage billedkvaliteten....


Jeg er inspirert av fargene, stranden og sommeren.
Motivet er fra Krista Smith/Saturated Canary og fargelagt med:
hår: BV20, BV23, BV25, BV29,
hud: E000, E00, E02, E13, E15,
badedrakt: BG15, BG49, BG57, BG78,
håndkle: V09, V12, V15, V17



 Håper du har lyst å bli med - HER 
kan du linke opp bidraget ditt.
***
Hope to see your contribution - 
you'll find the challenge HERE

Ingen kommentarer: