onsdag 20. desember 2017

Adventskalender 20. desember 2017

Julekalenderen går mot slutten, nå er det bare noen få dager igjen til julaften. Som vanlig kan vi sette på en julesang før jeg viser hva jeg har laget denne gangen.

 
Dagens innlegg er en liten overraskelse. Jeg tror det er både noen på DT og noen av våre følgere som ikke hadde gjettet at dette motivet kom til å være en del av mine adventskalenderbidrag! Men nå har jo hele kalenderen fra min side vært med ting jeg ikke har gjort før så da er kronen på verket Magnolia. Og til dere som ikke kjenner til det kan jeg jo si såpass at Magnolia har stått høyt på listen over ting jeg ikke har hatt lyst til å fargelegge...

Jeg dro i butikken og brukte vel en halv time kanskje, hvertfall, for å velge meg et motiv som jeg trodde jeg kom til å gjennomføre. 

Og dessuten... det har vært lite grønn i adventskalenderen så langt og det blir jo også fine julekort med den fargen. Det synes i alle fall jeg.


Her er et bilde mer fra siden, og litt nærmere. Som du ser så har jeg stemplet med en lysere tone. Det er en mellomting mellom no-lines og helt sorte linjer.



Jeg har brukt disse fargene:
hud: E000, E00, E04, E21, R20
hvit: W0, W2, W3
rød: R22, R24, R27, R59
grønn: YG61, YG63, YG67, G99
brun: E71, E74, E77, E79
hår: E27, E29, E34, E41

Hvem vet. Kanskje jeg en dag kjøper meg et motiv til, eller to. Man vet aldri.

Hvis du ønsker mer informasjon på hvilke produkter jeg har benyttet meg av så kan du titte innom bloggen min.

There is informasjon in English about this card on my blog.

*
Da gjenstår det bare å ønske dere alle en god jul fra meg. Jeg håper dere får en fin julefeiring, noen rolige dager, samt en gave eller to til hobbyen! Måtte det neste året bringe oss alle noen ekstra timer til fargelegging, samt motivasjon og inspirasjon til å fortsatt utvikle seg.

Ha en god jul og et fantastisk nytt år!

Stor klem fra Lisabeth
*

Ingen kommentarer: