fredag 24. november 2017

Tradisjonell, rød jul

Det snødde på onsdag.

Masse.

Det var DEN julefølelsen og et lite håp om at i år blir det kanskje hvit jul. Selv om det er en måned igjen.

Torsdag regnet det.

Kanskje enda mer regn enn snødde dagen før. Og så masse vind.

Det var den julefølelsen liksom...

Ja, ja. Kanskje dette kortet kan bidra til at noen av dere får litt julefølelse!

Motivet er fra Tiddly Inks.

 Jeg prøvde meg på litt nye fargekombinasjoner igjen. Nye for meg, hvertfall! Sekken ble i tusjer jeg kun har brukt på hår så langt. Så ble håret farget i en rar blanding av BV, E og W, men jeg synes det ble fint.
 
Motivet er fargelagt med følgende tusjer:
hud: E000, E00, E04, E21
hår: BV29, W9, E74, E77, E79
rød: R22, R24, R27, R89
brun: E70, E71, E74, E77, E79
pingviner: W0, W1, W2, W7, W9, Y13, Y38, YR18
grå: C1, C3
+ hvit gel penn

*****

Ikke glem utfordringen vår!

Don't forget to pop by our current challenge!

Ingen kommentarer: