søndag 4. september 2016

Kenny K Troublemaker

Hei alle sammen!
Vi er i gang med jubileumsmåneden - håper du kommer innom bloggen ofte!


I dag skal jeg, Kjersti, vise et motiv som jeg har brukt flere ganger - og over flere år. Tilfeldigvis ryddet jeg i gamle esker og kom over kortet fra 2011 - husker godt hvor fint jeg syntes det var, stolt over fargelegging og skygger...
***
At CMN we are celebrating our first 5 years - yeah!
Today I'll show you an image I have colored several times. The first card, from 2011, appeared in an old box - I still remember the feeling, proud of both coloring and shading...

Jeg liker kortet godt i dag også, men fargelegger nok helt annerledes nå - med større kontraster mellom lyst og mørkt. Det er jo nettop det som er skummelt, tore å bruke litt svart, litt mørke streker sammen med de helt lyse.
***
I still think it's a great card, but my coloring has improved over the years - with more contrasts between light and dark. That's just what's scary, use a little black, a little dark lines along with the entirely bright.

Her er samme motivet anno 2013, altså bare to år senere. Kontrastene mellom lyst og mørkt veldig store, jeg 
bruker mye svart til å legge skyggene både på den blå, lilla og grønne fargen
***
As you can see from the 2013 card - I have used B100 for shading both the blue, green and purple color. 

Når jeg ser dem sammen tenker jeg at den til venstre kanskje 
er litt mer Troublemaker... hihi ♥
***
Comparing them I think the 2013 image seems a bit more "Troublemaker" ... haha ♥

Følg med på FB og i bloggen - masse flotte premier å vinne i hele september ♥
***
Please join our celebration at both FB and here at the blog - you have the opportunity to win great prizes ♥

Ingen kommentarer: