tirsdag 5. juli 2016

Lek med Make it Crafty

Hei Copic venner :)

Nå har vel ferietiden begynt å nærme seg, men noen har kanskje tid til å fargelegge også? Jeg har mine tusj med på ferie, sammen med mange nye motiv! 

For en tid tilbake kjøpte jeg nye digi stempler fra Make it Crafty, blant dem denne jeg skal vise dere i dag: Pippa Rose.
Jeg har laget to kort, ett med hele motivet og ett som er beskjært. Kortene er laget med samme farger, samme papir, men litt forskjellig pynt.

 Her har jeg beskjært motivet.
 Hele motivet.

Begge kortene sammen. Like, men allikevel ulike :)

Jeg har brukt disse Copic fargene:
Hud: E000, 00, 21, 11, 13, 93
Hår: Y21, YR23, E15, 18
Grå: N0, 2, 4, 6
Grønn: YG0000, 03, 63, 67

Da gjenstår det bare å ønske dere en fortsatt fin sommer!

Klem fra Siv :)


Ingen kommentarer: