onsdag 24. juli 2013

What a Lovely day♥

Hei i sommervarmen:)
*
Her kommer et kort jeg laget nå, men som motivet har ligget ferdig litt lenger;)
Sommerværet som har vært nå, er vi jo ikke akkurat bortskjemte med, så da har sol, hage og mye annet vært prioritert fremfor hobbyrommet;) Sikkert mange som har hatt det sånn, regner jeg med!;)
*
Men, håper jeg kan inspirere dere litt ved å vise frem dette kortet, men herlige "Picklesand Petra", som er fra My Besties/Sherri Baldy, og hun er selvklart fargelagt med Copics♥.
Det var godt for sjelen å finne disse frem igjen, kan jeg si, hihi;)
Motivet er fargelagt i disse fargene:
Hud: E 11, E21, E00, E000, E93, E95
Brun: E77, 74, 71 og -E70
, Blåfiolett: BV08, BV04, Bv01, 
Blå: B34, B23, B21, B00, 
Hund: W3, W1, W0
Gresset: YG67, YG63, G43, G46, G99
*
*
Om dere vil se mer, og forhåpentligvis finne noe inspirasjon, så finnes det i bloggen min:)
Inntil da, så ønsker jeg dere en fortsatt nydelig sommer og gleder meg til vi er tilbake, og kan se alle de lekre kreasjonene dere er så snille å deler med oss♥!:)
Klem, Ellen

1 kommentar:

Beatrice sa...

Kjempefint kort, med flott fargelegging. Elsker fargene du har brukt, og sommerfugl ranken. <3