lørdag 9. mars 2013

Presentasjon av månedens gjesteartist.

Hei alle sammen!
Vi er så heldig å ha Tove aka "Yasmine" som vår gjestedesigner denne gangen, en utrolig dyktig kortmaker, og fargelegger som en gud med sine Copics. Hennes første eksplosjonskort til den pågående utfordringen 
har dere allerede sett, og her kommer det et utrolig lekkert kort til:) 
HER finner du bloggen hennes, så besøk henne gjerne og ta en titt på alt det vakre hun lager!

Og her er hva Tove sier om seg selv:
Hei:) 
Jeg heter Tove og bor i Nordens Paris. 
Jeg har en utrolig flott samboer som forstår min avhengighet av denne hobbyen, og to flotte jenter på 1.5 og 8 år. Vi har også to herlige katter av rasen Devon Rex. 

Jeg startet med denne hobbyen rundt 2005. I starten prøvde jeg meg på LO, men det var ikke min greie.
 Kort derimot, det likte jeg å lage.
 Av ulike grunner ble det en flere års lang pause i hobbyen min, helt til jeg i 2011 begynte på igjen. Jeg gikk til anskaffelse av copic sommeren 2011, og fant fort ut at fargelegging det likte jeg! 
Fargeleggingen er for meg terapi og avslapning i en ellers hektisk hverdag. Jeg er spesielt glad i motiver med masse folder og hår. Det er gøy å se hvordan bruken av lys og skygge gir liv til motivene.
 Min fascinasjon for tusjer deler jeg med mine to døtre som også liker å bruke de, og ikke minst kattene som gjerne tar med seg en tusj og løper:)

Tusen takk for at jeg fikk være gjest her hos CopicMarkerNorge. Håper dere liker det jeg har lagd.
 Stor klem fra meg:)
*
Mika and Mai
Dette motivet kommer fra Sureya på DeviantART, hun har en åpen folder med lineart som kan brukes til fargelegging.
Kortet er minimalt pyntet da motivet er fokus.

Hud: BV00-E93-11-00-000-0000
Hår: brunt: E49-57-53-50 / rødt: E49-R59-E07-YR18-E01
Kjole/drakt: rosa: E79-R85-83-81-RV000-0000 / grønn: R59-G29-YG67-G46-43-40-20
Tights: W2-1-0-blender
Støvletter: T9-7-6-4-3-1-0
Listen min er litt ufullstendig siden jeg har glemt å skrive ned hva jeg har brukt til skyggelegging og andre små detaljer. Beklager.

*
Tusen takk Tove for de utrolig lekre kortene du har delt med oss - 
det har vært en glede å ha deg her!


3 kommentarer:

Jill sa...

Helt utrolig utrolig vakkert. Du er og blir en Copic mester Tove!!
Tusen takk for at du deler med oss. Klemmer

Diny Sprakel sa...

Hello, what a super cololuring. do you have a blog??
Would like to see more of your work, greetings Diny

Lucy Patrick sa...

Wow, that's beautifully coloured, I have just been staring at the images for the past 5 minutes, I just love it! XOX Lucy