lørdag 31. juli 2021

Til pensjonisten

Dere trodde vel ikke at jeg skulle ha ei uke på bloggen uten at det kom et blomsterkort!!???? Vel, her kommer det!!! 

Tidligere i vår gikk en av våre kjære kollegaer av med pensjon. Hun var en av de jeg startet å jobbe helger sammen med, og har lært meg MASSE om anestesi!!! Vi bor heller ikke så langt fra hverandre, og jeg har derfor kjørt henne hjem etter bl.a. personalmøter, fagkvelder osv... Jeg har lenge planlagt at jeg har hatt lyst til å lage et kort til henne når dagen kom og hun skulle gå over i pensjonistenes rekker, så da ble det et blomsterkort med en anestesisykepleier inni..


Blomstene er stempler fra ColoradoCraft Company, og det er et sett som kommer med dies som passer perfekt! Jeg digger når ting blir så enkelt!!! 

Copics jeg har brukt på blomstene er:

RV69, RV66, RV63, RV52, RV00
Blader: BG99, BG96, BG93, BG90



Dette blir litt sært, men for en anestesisykepleier er den en innertier... 


Håper at denne fine kollegaen vår koser seg masse med barn og barnebarn!!!! Og noen velfortjente fridager etter mange år i arbeidslivet!!! Vi er så  heldige at hun hjelper oss med noen vakter fortsatt, så vi nyter fortsatt godt av hennes kompetanse! 


Dette er mitt siste inspirasjonsbidrag sommeren 2021. Håper dere koser dere masse om dagen- helst med tusjer i hånda!! Det går fort til vi starter opp igjen med utfordringer nå, men sommerutfordringen vår pågår enda!!! Husk at du kan delta med 6 bidrag!!!! 


Sommerklem fra DT Hege




Ingen kommentarer: