mandag 26. juli 2021

Sommerinspirasjon - Kraftin' Kimmie Apple Abigail

I dag har jeg, DT Hege, et kort med et av mine favorittmotiver på! Det er Kraftin' Kimmie sitt "Apple Abigail". Det går vel egentlig ikke an å si at jeg har en favoritt, for jeg har jobbet iherdig for å få tak i disse stemplene i et par år nå. De er ikke å få tak i lenger, og det er ganske hard kamp om å få tak i de som er til salgs i diverse grupper på nettet... Vel, jeg har fått tak i noen få, og jeg vokter dem med livet som innsats! Så alle mine Kraftin' Kimmie er mine favoritter... Det er noe med de store hodene, øynene, sylslanke halsene og armene og store kjolene jeg bare digger... 


 Her er i alle fall listen over Copic-tusjene jeg brukte på Apple Abigail (fra lys til mørk):

Hud: E000, E00, E21, E11, E04
Hår: E11, E13, E15, E18
Kjole + sløyfer: BG000, BG01, BG05, BG09 + litt svart 100
Kurv: E31, E35, E37
Epler: R22, R29, R59
Sløyfen på kjolen: E13, Y38, Y35, Y11
Skygge rundt motivet: W0, W1, W3

Håper alle og enhver nyter fine sommerdager! Ikke glem sommerutfordringen vår- ALT ER LOV! Vi ses senere i uka!

Sommerhilsen fra DT Hege

Ingen kommentarer: