mandag 17. august 2020

En blomstrende inspirasjonsuke!


Så har det blitt min tur, DT Hege, til å forsøke inspirere litt på bloggen denne uka. Vær forberedt på en blomstrende uke... 

Jeg har som nevnt tidligere falt pladask for disse blomsterstemplene fra Altenew! Faktisk så mye at jeg har allerede nå en anselig mengde i samlingen min! Dette er clearstamps for de som måtte lure på det.. Stempelplatene kommer også med tekster (engelske),  og noen av dem med blomster i enkeltdeler så du kan bygge opp motivet ditt selv. Ganske enkelt genialt spør du meg! Nå høres det sikkert ut som at jeg er sponset av denne produsenten, det er jeg IKKE!!! Jeg er bare bittelitt forelsket... 

Sist viste jeg fram en stor blomst, denne gangen har jeg valgt dette motivet. Dette er "Paint-A-Flower Anemone" Dette viste seg å være litt av et pirkete prosjekt, men heldigvis for meg så liker jo jeg å sitte å fargelegge over tid og kose meg.. 

Slike motiv synes jeg skal få skinne alene på et kort, derfor ble det et Clean and Simple kort denne gangen også. 


Fargene jeg har brukt er veldig få denne gangen:

Blomster: B60, B63, B66, B69, B79, E49 i senter
Blader: BG90, BG93, BG96, BG99

Fortsatt gode sensommerdager ønskes dere alle!!

- Hege - 








Ingen kommentarer: