søndag 24. november 2019

Fargeleggingsvideo med julestjerne

Heisann.


DT Lisabeth er innom i dag med en ny video. Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle vise hvordan jeg har fargelagt julestjerna jeg brukte på månedens inspirasjonskort. Man trenger ikke massevis av tusjer for å fargelegge denne fine blomsten fra Power Poppy. Det er bare en måned igjen til jul, altså, og da er det jo bare å sette i gang med julekortene hvis man ikke har kommet i gang enda! Jeg har gått for mye kontraster i det røde og har derfor brukt alt fra veldig dype til veldig lyse rødtoner.



Hvis du heller vil se videoen på YouTube så kan du klikke her.

Det er brukt følgende tusjer for å fargelegge motivet:
(grønn) YG13, YG17, G94, G99
(rød) R22, R24, R27, R89, E79
(brun) E74, E79
(gul) Y35, Y38, YR07
+ Sakura Gelly Roll 10



Slik så det ferdige kortet ut. Det er enkelt med en rød ramme hvor fargeleggingen får stå i fokus.



Jeg håper det er blir mange flere fine bidrag til månedens utfordring, og så gleder jeg meg til julekalenderen vår starter. Det gjør vel kanskje du også?

Klem fra
DT Lisabeth

Ingen kommentarer: