søndag 1. september 2019

Utfordring #109 i ny utgave!

Hei!
Det er høst og tid for fornyelse og forandring. Iallefall her i utfordringen til Copic Marker Norge!
Denne høsten kommer dere til å få inspirasjon til utfordringen jevnt og trutt hver uke fra designteamet. Det blir også minst en tutorial hver måned.
og sist men ikke minst- bidraget ditt skal du levere på Facebook. Bli medlem av gruppen Copic Norge (hvis du ikke er det allerede) og se etter mappen "Utfordring".

Utfordringen vil heretter gå fra 1. til 28. og vinner publiseres siste dag i måneden i bloggen.

Utfordring #109:
ALT ER LOV
med fritt valg om å fargelegge noe bursdagsrelatert.
Alt er lov så lenge motivet er fargelagt med Copic.
Ønsker du en ekstra vinnersjanse kan du følge designteamets inspirasjonstema.


***
 Challeng #109:
ANYTHING GOES
with an option of coloring something birthday- related!
Anything goes as long as you use your Copic!
If you want an extra chance to win the Copic prizes, you can follow the optional theme. 

Premie er produkt fra
***
The prize is sponsored by
*På grunn av hvordan Copic distribueres kan premien bare deles ut til de som er bosatt i Norge. 
*Due to the distribution rules the Copic prize can be won by Norwegian residents only. 

Her kommer månedens først inspirasjon fra oss
*** 
Here the first inspiration of the month from the design team 

Det er veldig lite som minner meg mer om bursdag enn ballonger! Så her har jeg fargelagt transparente/ gjennomsiktige ballonger. Motivet er fra Lemon Shortbread og er fargelagt med disse Copic:
Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: E18, E15, E13, E11
Kjole: BG49, BG57, BG53, B00, Y11
Ballonger:
-rosa: RV00, R81, RV55, RV66
-aqua: B0000, B00, BG53, BG57
-grønn: G00. YG41, G14, G17
-lilla: V000, V01, V04, V06

PS! Det kommer en tutorial senere denne måneden på hvordan jeg har fargelagt ballongene... 


Jeg har valgt et stempel med elefanter fra Whimsy Stamps, det heter "Ellie Summer Squares" 
Jeg må innrømme at jeg falt pladask da jeg fikk se dette, og endelig klarte jeg å få tak i det :)
Her er listen over hvilke Copic jeg har brukt:
Grå: N0, 1, 2, 3, 4, 5
Rosa R20, 21
Blå: B21, 41
Grønn: YG67, 17, 25, 03


 ***
For å delta må du laste opp bilde av kortet i facebookgruppen vår Copic Norge. Let etter albumet med tittelen 
Utfordring #109
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 28. september 2019 kl 21.00
***
To enter the challenge please stop by our Facebook page Copic Norge, and look for the Utfordring #109 folder. 
We are looking forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is September 28th at 9.pm CET 

Ingen kommentarer: