lørdag 3. august 2019

Bursdag kort til en liten ballerina

I dag vil jeg vise frem dette bursdagskortet som jeg laget til niesen min til 5 års dagen. Det er vel unødvendig å si hva som er favorittfargen... og at hun skal bli ballerina når hun blir stor!
Jeg valgte nolines motiv for da blir inntrykket mye dusere. Dette motivet er fra Mo Manning. Jeg stemplet med Momento Desert Sand for å få de lyse strekene. 

Jeg har brukt følgende copics:
Hud: E11-21-000-13.
Hår: E25, YR24-21, Y21, Y11
Lilla: BV17-13-11-04-02
ROsa: RV34-32-11-10, R83-81
Hvitt: C5-3-1-00

Inni har jeg dekorert bare med mønsterpapir. 



Håper du fikk litt inspirasjon denne uken også! Følg med for neste uke er det Kristina som inspirerer her på bloggen. 

Minner også om at du også kan delta i utfordringen vår som går frem til 11. august! 
Vi gjør noen endringer igjen i år og neste utfordring ligger klar til dere 1. september!

Ønsker deg en kreativ helg! 

Klem fra
Elizabeth 


Ingen kommentarer: