fredag 1. mars 2019

CMN #104 ALT ER LOV Team 2

Da er vi halvveis i utfordringsperioden vår


Copic Marker Norge #104
*** 
Copic Marker Norge #104 

ALT ER LOV 

Med fritt valg om å fargelegge bakgrunnen med Copic
 
 Alt er lov så lenge det er fargelagt med Copic! 
Ønsker du en ekstra vinnersjanse kan du følge desgnteamets inspirasjonstema- valget er ditt!
*På grunn av hvordan Copic distribueres kan premien bare deles ut til de som er bosatt i Norge. 

***

ANYTHING GOES

With an option of colouring backgrounds with Copic 



Anything goes as long as you use Your Copic. If you want to increase your chances of winning you can follow the theme of the designteam inspiration- it's your choice!  
*Due to the distribution rules the Copic prize can be won by norwegian residents only. 

Her kommer bidragene fra Team 2
Vi håper enda flere av dere lar dere inspirere 
og sender inn bidrag til oss
*** 
Here is what Team 2 wants to share with you, and 
with these new DT cards we hope to give you 
some inspiration to join in
 ***


Heidi

Stempelet er en digital freebie  fra Hobbykunst. Jeg liker at den er så naturlig, ikke noe overdrevent hår, øyne eller klær. Jeg har farget med følgende farger:
Hud: E13, 11, 01, 00, R22, 21 (B34 til øyne)
Hår: E49, 47, 44, 42
Kjole: YG63, 23, 25, 21, R27, 24, 22, 21
Sko: E59, 57, 55, 53

Bakgrunnen er laget ved at jeg har tusjet rett på akrylklossen og sprayet med Copic cleaner over. Så har jeg gnidd det utover fotopapiret. Til dette har jeg brukt fargene Y02, YG23 og V15.


Siv




Jeg har lekt meg med Various Ink (refiller), Acrylic paper/Yupo/Syntetic Paper - kjært barn har mange navn :) og laget bakgrunner. Disse trenger man ikke gjøre så mye med, jeg har satt på chipboard-tekst, blomster og noen perler og tadam! Kortet er ferdig :)



Kjersti B

 
Lage egne bakgrunnerer gøy og supert når man ikke har det riktige papiret for hånden.
 Jeg har her laget mitt eget mønsterark og brukt dette til å lage en gavekort-eske.  
Stempelet er et bakgrunnsstempel fra Hero Arts som er fargelagt med følgende:
Bakgrunn: E31, 33 + blender på bakgrunnen først
Hylle: E89
Ellers: E35, 39
R22, 24 - RV91, 95 - Y25, 38
YR20, 23 - YG61, 63, 67
BG13, 15 - BG72, 75 - B91, 93, 95, 97 
BV20, 23
N1, 3, 5 - C1, 3
Og for å få teksten til å matche har jeg stanset ut i hvit og fargelagt denne med E31, slik som bakgrunnen. 

Pia


Jeg har laget bølge bakgrunn etter inspirasjon fra Jennifer McGuire,
(dessverre synes det ikke så godt på bildet).

Til bakgrunnen har jeg valgt disse fargene fra Copic:
B00, B02, BG13, BG11, B21

Stemplene er fra Huldra Designstudio: HDS1809
og fiskene er fargelagt med disse fargene fra Copic:
YR16, YR09, Y19
Y19, Y15, Y11, YR16, R20
Jeg har også jazza dem opp litt med google øyne :-)
DT Pia

 Håper du har lyst å bli med - HER
kan du linke opp bidraget ditt.
***
Hope to see your contribution - 
you'll find the challenge HERE 


Ingen kommentarer: