onsdag 2. januar 2019

Et vennekort

Ja, da var 2019 i full gang allerede og på årets andre dag er det DT Lisabeth som er innom bloggen.

Jeg var så heldig at jeg fikk noen Copic Markers til jul, så da har det selvfølgelig blitt litt fargelegging på meg allerede. Samlingen har nå passert halvparten og jeg er veldig fornøyd med de nye fargene! Men nok om det.

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere et vennekort. Dette er et motiv jeg startet å fargelegge for.. tja.. kan det være halvannet år siden kanskje? Og da er det jammen på tide å få det både ferdig og lage kort ut av det! Det er ikke så mange motiver jeg har som jeg ikke har fargelagt ferdig, men jeg har flere motiver liggende som det ikke har blitt kort ut av enda, og det er i hovedsak fordi jeg synes det er gøy å fargelegge! Kanskje i år er året hvor den bunken med de ferdig fargelagte motivene blir litt mindre.. vi får se...

Siden det ikke ble så mange blå julekort på meg i år.. så får jeg heller starte året med et blått kort!


Her er et bilde av kortet når det ligger flatt, og da kan du se at jeg har laget matchende bakgrunn inni kortet som synes bak borden.


Motivet er fra Make it Crafty og jeg har fargelagt det med:
hud: E000, E00, E11, E04, R20
hår: E30, E34, E25, E27
hvit: W0, W1, W2, W3
blå: B000, B00, B02, B05, B28 (tror jeg.. det er lenge siden!)
blomster: RV52, RV55, YR23, YG67

***

Da gjenstår det bare å ønske dere alle et godt nytt år fullt av farger og kreative øyeblikk.
Happy New Year everyone. Make it a creative and colourful one!

Klem
DT Lisabeth

Ingen kommentarer: