tirsdag 8. januar 2019

Et eple om dagen...

Heisann!

Titter innom i dag med et lag-på-lag kort. Jeg merker at det blir mye CAS på meg om dagen, for det tar litt tid å komme i gang med lag-på-lag kort. Det som tok mest tid denne gangen var å velge fargene, for dette er et motiv det er en liten stund siden jeg fargela, og det er sjelden jeg fargelegger med tanke på at det skal bli kort ut av det. Jeg synes det er mer gøy å fargelegge for fargeleggingens skyld. Det hjelper vel heller ikke at jeg underveis bestemte meg for å organisere mønsterarkene mine...

Gråbrun, lilla og rød. Det ble mye finere enn jeg trodde på forhånd, så jeg er glad for at jeg bare prøver meg frem, selv når jeg lurer på hvordan jeg skal få fargene til å passe sammen. Jeg er veldig fornøyd med hvordan det ble.


Her er et nærbilde av fargeleggingen.


Motivet fra Mo's Digital Pencil er fargelagt med:
hud: E00, E02, E04, E13, E15
hår: E08, E18, E19, E49, E97
brun: E70, E71, E74, E77, E79
krakk: E42, E43, E44, E47
lilla: V01, V04, V06, V09
grønn: YR01, YR13, YR67
epler: R22, R24, R39, R89

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en god dag!

Klem fra
DT Lisabeth

Ingen kommentarer: