søndag 15. juli 2018

Sånn gikk det når jeg ble utfordret - Yay! It's your freakin' birthday

God morgen!
I dag vil jeg dele et kort med dere som jeg syns var utrolig morsomt å lage - og langt utenfor min vanlige komfortzone.
 Eller, selve kortet i seg selv er kanskje ikke så uvanlig meg
- men den litt småfrekke frøkna her;)
De av dere som har fulgt meg gjennom dette første året mitt her på Copic-teamet, har nok ikke kunne unngå å legge merke til at jeg har en forkjærlighet for å fargelegge dyr, roboter og andre små figurer.
Men for å kunne utvikle seg er det viktig å av og til utfordre seg selv - eller ta i mot en utfordring fra andre - så når jeg ble utfordret, måtte jeg jo selvsagt ta den!

Stempelet er fra Whimsy Stamps og fargelagt som følgende:
Hud: E000, 11, 13, 21 R20
Lepper: R20, 32
Hår: hele E40-serien
Klær: BG72, 75, 78
Sko, belte og smykker: N0, 1, 2, 3, 5, 7


Ønsker dere alle en kreativ og flott søndag - og oppfordrer alle til å utfordre seg selv litt :)

Kreativ hilsen fra Kjersti





  


Ingen kommentarer: