tirsdag 12. juni 2018

Copic Carrying Case

Hei!

I dag tenkte jeg slå et slag for Copic Carrying Case - den svarte Copic bagen. 
Det er flere som har spurt meg om hvordan jeg bruker den - så her kommer litt tekst og bilder :





Når du kjøper bagen så følger det med 6 nylonkurver for å putte tusjene i, de er litt lealause - så jeg måtte finne en annen løsning. For mange andre fungerer kurvene, men jeg er litt sær...spesielt fordi jeg har Copic kofferten, og er vant med at tusjene står i nummer.rekkefølge.
Allikevel, om du velger å bruke nylonkurvene så er det plass til alle 358 Copic Sketch i denne!



Jeg har fylt bagen med Copic Acrylbokser. Det er plass til 3 bokser a 72 rom, 1 boks a 36 og 3 a 12 rom.
På denne måten kan jeg ha fargene stående i nummerrekkefølge, noe jeg er avhengig av!


Her er Copic Carrying Case fylt opp. Det er også litt plass igjen, der oppbevarer jeg Copic Cleaner, reserve tupper og litt av hvert av annen nødvendighet.



Denne er lett i vekt, i motsetning til kofferten. Så jeg velger ofte denne når jeg skal frakte tusj med meg. 
Denne er å få kjøpt hos alle Copic forhandlere - har de den ikke inne ber du de om å bestille den fra leverandøren, det tar ikke mange dagene å få den levert!


Håper du fikk litt tips her. 

Copic hilsen fra Siv xx


Ingen kommentarer: