mandag 15. januar 2018

CMN #93 Moodboard januar❄️

Copic Marker Norge #93
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge #93

 Remember: Your image must be coloured with Copics




Bli inspirert av månedens moodboard
Du kan lage et blått kort, et med snømann eller snøstjerner, du kan la deg inspirere av former som sirkler, stjerner eller ruter... det er opp til deg, men fortell oss gjerne hva du ble inspirert av❄️
***
Be inspired by our Winter Moodboard
Your card may be blue or you might be inspired by circles, squares or stars, use a snowman image coloured with copics... it´s up to you, but please tell us where in the picture you got inspiration❄️

Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
*** 
Here is some inspiration from the design team 
Siv

Jeg ble inspirert av den rene, klare vinter-følelsen. 
Motivet er fra Make It Crafty, og heter "Winter Stella Snowman"
Dette er de Copic jeg har brukt:
Hud: E13, 11, 01, 00, 000
Hår: E27, 25, 23, 21
Brun: E77, 74, 71, 70
Turkis: BG49, 18, 15, 13, 11, 10

Kristina


Jeg har latt meg inspirere av vinterfølelsen i moodboardet og kanskje spesielt bildet nederst til høyre. Motivet er fra Magnolia og heter Tilda in the Forrest, bakgrunnen er fritt fargelagt. Trærne er stempler fra Crafty Indivituals. Jeg har brukt følgende tusjer på dette kortet:



KjerstiB.
Det var fargetonene i hele moodboarden, samt nattestemningen, med himmel og måne i det midterste bildet, som inspirerte meg i denne moodboarden.

Motiv er fra stempelplaten "Space Explorer" fra My Favorite Things og fargelagt med:
N0, 1, 2, 3, 4, 5
G02, 05, 19
Ansikt: E000, 00, 11, 21, R20
Hår: E51, 53, 57
Prikkedetaljer med sølvpenn.

Ellers er bakgrunnen laget med distress ink, et hjertestempel fra Pretty Pink Posh som er dekorert med Jewels og månen er et stempel fra Clearly Besotted. Både panel og motivet er montert med putetape for å skape dybdefølelse. Teksten er embosset med hvit.

Jeg har latt meg inspirere av skøytene og snømannen på moodboarden
Stemplet mener jeg kommer fra Serendipity Stamps, kjøpt for mange år siden. Fargelagt med Copic: 
Genser: E59, E27, E25, E23, E42
Nese/Kinn: E95
Snømann: T2, T0
Bakgrunn: B000 + blender på et tøystykke - "stemplet med tøystykket fyllt av blender for å få litt urolig bakgrunn - syns kanskje ikke så veldig godt). 

 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11. februar kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is February 11th at 9.pm CET 

Ingen kommentarer: