mandag 12. januar 2015

Velkommen Nina og Veronica!

I løpet av 2014 har Trine og Jill sagt takk for seg her på bloggen. 
Vi sier Tusen Takk til begge to for alle de flotte kreasjonene de har delt med oss og leserne våre og all den inspirasjonen de har gitt oss! Vi ønsker dem lykke til videre med andre kreative oppgaver! 


Vi har den gleden av å presentere to nye faste medlemmer av designteamet her hos Copic Marker Norge. 
To dyktige damer som vi har fulgt en stund, vi er helt sikre på at de kommer til å være en inspirasjon for leserne våre.

Hei! Jeg heter Nina og er 26 år gammel. Jeg bor i Drammen sammen med min samboer og jobber som pedagogisk leder i barnehage. Etter å ha mistet begge foreldrene mine til kreft, startet jeg i sommer et prosjekt jeg kaller «Ninas hobbyrom - kort mot kreft» der jeg selger alle kortene mine til inntekt for kreftforeningen. På den måten kan jeg glede andre ved å lage kort som de kan gi til noen de er glad i og på samme tid gi støtte til kreftforskningen slik at flere kan få en bedre og mer tilpasset behandling og selvfølgelig at flere overlever sykdommen. Jeg elsker å lage ting til andre og har fått en egen forkjærlighet for å fargelegge med copics. Jeg har stort sett alltid et fargelagt motiv på kortene mine. For meg er det en drøm å bli med i Copic Marker Norges DT, da de har vært til stor inspitasjon for meg lenge. Jeg gleder meg veldig til å bli med på denne spennende reisen og bli en del av Copicfamilien! Ønsker du å følge prosjektet mitt «kort mot kreft», kan du følge meg på Facebook «Ninas hobbyrom» og instagram @ninashobbyrom :) Jeg har også en blogg, som jeg etter julestrida har lagt seg, vil bruke mer aktivt: ninashobbyrom.blogspot.no.

Dette skrev Veronica om seg selv da hun var gjestedesigner for oss i desember:
Jeg heter Veronica Kvale, er 40 år og bor i Trondheim sammen med mann og tre barn i alderen tre til ni år. Til daglig jobber jeg med vegprosjektering hos et stort rådgivende ingeniørfirma, og derfor er det så befriende å ha en hobby som lar meg roe ned og kose meg i ledige stunder. Jeg har alltid elsket å skape noe kreativt med hendene mine, og har hatt mange ulike hobbyer opp gjennom årene. Jeg kniplet min egen blonde da jeg gikk i sjette klasse på barneskolen, og den ligger som en liten skatt i hobbykurven min. Kort har jeg laget i mange år, men i 2009 begynte jeg for fullt å lage kort med fargelagte motiv. Og etter at jeg fikk prøve Copics har samlingen tusjer bare økt, og jeg kan sitte i timesvis å fargelegge et motiv. Det er ren terapi i en travel hverdag! 
 Alle kortene mine finner du bilde av i bloggen min

Her er en smakebit på de flotte tingene disse damene lager. 

Julekort fra Nina med motiv fra Magnolia.



Gavebok fra Veronica med motiv fra Stempelglede.


Vi gleder oss over å ha fått dem med på teamet!

Ingen kommentarer: