tirsdag 6. januar 2015

Tidlig ute

Da har plutselig hverdagen kommet tilbake for fullt. Nytt år og nye muligheter, og jeg starter året med å være tidlig ute. Faktisk veldig tidlig ute. Jeg har laget bursdagskort til nevøen min, som har bursdag i slutten av mars!
Jeg ringte faktisk til søsteren min og snakket med nevøen min. Jeg spurte ham om hvilke farger han hadde lyst på til kortet sitt, og da han svarte grønt og gult var jeg litt i villrede. Det er ikke akkurat farger jeg bruker så mye av, men jeg måtte jo gjøre et forsøk.

Motivet mitt heter Davey Doodlebuns og er et gratismotiv fra JustINKlined. Nevøen min liker å spille spill på PlayStation, så jeg fant ut at motivet var midt i blinken til ham. Brilleglassene og TV-skjermen har fått et lag med glossy accents oppå den svake blåfargen jeg har farget under. Tusjene mine ville ikke oppføre seg ordentlig da jeg skulle farge TV-benken, så den ble litt rar, men sånn blir det bare noen ganger. 

Fargene jeg har brukt på motivet mitt. Det største problemet med motiver man ikke har sett flere ganger før er at man ikke alltid vet hvilke felter som er hva. Det resulterte i at jeg klarte å fargelegge det ene øyet hans med hudfarge. Da var blenderen god å ha, den visket bort all hudfargen så øyet ble hvitt!

Håper alle der ute får en fin uke!

Klem fra Elin  


Ingen kommentarer: