mandag 15. september 2014

Utfordring #60 CMN 3år og bloghopp

Da er det tid for ny utfordring!
Denne gangen håper vi at du vil være med oss å feire CMN's 3års jubilieum gjennom både blog hop med flotte premier og utfordring! 
 Men først: Tusen takk for alle de lekre bidrag som kom inn til vår forrige utfordring :)
Vinneren trukket av random.org er


It is time for a new challenge!
This time we are celebrating our 3 year anniversary with a blog hop with fun prizes - and a challenge! Hope you'll join us! 
Thank you so much for all the wonderful cards and creations for our last challenge.
Our winner is drawn by Random.org and the winner is
*
*
*
*
*
*
*
*

Jorun Fredriksen

Med dette flotte kortet!
With this wonderful card


Gratulerer så mye!!
Send navn og adresse til siv@sem-stenersen.no så kommer premien i posten :)

Congratulations!!
To claim your prize, send an email to siv@sem-stenersen.no
with your address and your prize will be sent to you

Vår 3 på topp denne gangen er:
Our Top 3 for this challenge is:


Så over til jubileumsutfordringen vår:
And now it’s time for our 3 year celebration challenge:

"HØST" + Blogg hopp
"AUTUMN" + Blog hop

Kortet ditt må ha høst tema eller høstfarger! 
I tillegg må du legge igjen kommentar på alle DT bloggene for å være med i trekningen. 
Husk; motivet må være fargelagt med Copics
Your card must have autumn colors or theme.
Remember: Your image must be coloured with Copics

Fristen er søndag  12.10     kl 21.00
Your card must be posted before Sunday Oct.12. 9: pm

Hovedpremien er sponset av
The first prize is sponsored by





I tillegg har hvert av medlemmene i DT sin egen premie som trekkes mellom de som har fullført blogg hoppen og levert bidrag til utfordringen, bilde av den finner du på den enkeltes blogg.
The DT members will draw one winner each. Pop over to their blogs to see their individual prizes.

For å vinne må du:/ To win you have to
1. Være eller bli  følger av CopicMarkerNorges blogg. Be a follower of the CMN blog.
2. Kopier bildet av hovedpremien og legg den inn i din sidebar med link tilbake til CMN/ Put a picture of the main prize in your sidebar with link to the main blog.
3. Besøk alle bloggene til DT og legg igjen en kommentar, listen følger under her. Stop by all the dt blogs and leave a comment.
4. Gå tilbake til CMN-bloggen og legg igjen en kommentar på blogg-hopp innlegget og legge inn kortet du har laget til utfordingen i inlinkzen./ Return to the main blog and add your card in the inlinkz below. 

Her er listen du følger: /Here's the list:
CMN (her)
Nancy
Siv
Gunn
Jill
Kjersti
Elin
Elizabeth
CMN (her)
*****

Månedens Gjestedesigner:
Nancy
 Nancy har laget en Kleenex-holder - kan være kjekk å ha når "snufse"-sesongen setter inn.
Vi kommer tilbake med en nærmere presentasjon av Nancy om få dager :)
Dette er fargene som er brukt:
Hud: E000, E00, E21, E11, E13
Hår: E50, E42, E43
Klær: V0000, V000, V91
Kanin: E41, E42, E43
Sopp: R22, R24, (Liquid Pearls Opal White )
Bakgrunn: B0000, B000
*****
Siv
Et herlig motiv fra LaLaLand :)
Følgende Copic er brukt:
Hud: E000, 00, 21, 11, 93
Hår: E15, 17, 21, 29
Grønn: YG03, G21, 94, 99
Orange; YR01, 02, 65, 68
Brunt; E41, 42, 43, 44

*****
Gunn
 Jeg har laget en høsttag med motiv fra MoManning.
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E000-00-11-04
Hår:Y32-YR21
Genser: E04-R56-89
Bukse/stilk: G43-24-YG63
Gresskar: YR12-65-15-27
Sko: B14-95-97
****
Jill
Vakre Summer Buzz Tilda er fargelagt til å møte høsten med sin hjemmelagde vin ;)
Hud: E11-21-51-50 og E93 til kinn
Hår: Y15, YR 24-23, Y15-11
Kjole: E47-44-42-40
Gress og grønne detaljer: G99, YG 95-93-91
Kurv: E37-33-31
Skygge: W5-3-1-0-00

***** 
Kjersti
Jeg har lagd en gaveeske med kort i høstfarger. Fargene jeg har brukt er
E89,E87,E84,E81,E59,E39,E37,E35,E33,E33,E18,E08
YR15,YR14,YR12,YR04
Y19,T5,BG99,BG96,BG93 og G99
Tutorial på esken i bloggen min.

*****
Elin

Jeg har brukt motivet "Gardener's Harvest" fra JustINKlined på mitt kort.



*****
Lena

Jeg har brukt motivet "Love to shop" fra All dressed up.
Kortet er til min datter som nå i høst har flyttet til London for å gå på skole, jeg kan tenke meg at det blir litt shopping også :-)

Fargene jeg har brukt:
Hud: E000-00-04-11-21, R20
Hår: E21-25-27-29
Klær: R81-83-85-89, W0-1-3-5-7.
Veske: C1-3-5-7-9


*****
Motivet heter Autumn's Memoirs og er fra Art by Miran. Følgende Copics er brukt: 
Hud/Skin: E13-11-00-000, Hår/Hair: E18-08-YR18-14, E49
Jakke og Lue/ Jacket and cap: G00-YG95-93-91, W7
Bukse/ Jeans: B99-97-95-93-91, W7
Skjerf og sko/Scarf and Shoes: E47-44-43-41, W7-00
Høstløv/Leaves: YR24-18-14-04, E08-07
Bok/book: E07-08, R24, W7
Bakke/ Ground: W5-3-1
*****
CMN
*****

Lykke til!
Have fun! 

Copic-hilsen fra jentene i CMN-designteam!!



13 kommentarer:

Blankina sa...

Hi all from the Copic Markers Norge team, congratulations with the 3 years anniversary. I follow your blog since a year ( or more ? ), you are all so talented. Have just added my entry and have done the hop:),
Thanks Blankina

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Pillan sa...

I have added my card and done the hop!
/Pillan

Magda sa...

Congratulations on you 3° blog anniversary!!!
I always love to visit your blog, you have great designers and so very inspiring .
Thank you for the chance of winning this wonderful candy!!
Hope you all will stay as designers for many more years!!!
Magda

Unknown sa...

Har lagt inn 2 kort, og tar blogghoppen nå :-)

Christine Nandrup sa...

Gratulerer med 3 år!! Som alltid flotte kort kort fra DT

Vannessa sa...

Thank you so much for choosing my card as one of your top 3 for the birthday challenge!

Hugs, Vannessa

ionabunny sa...

Fantastic hop. Loved all the amazing cards and projects from the DT, especially the bright autumn colours. I am following and have put your hop logo on my blog at http://craftynomad.blogspot.no/ Hugz

Sissel sa...

Hei
Har vært på blogg hopp, så kommer kortet mitt inn om noen dager :) Gratulerer med 3 års dagen :) Klem

Kari Anne's hobby sa...

Gratulerer med 3 års jubileet. Morsomt med blog hopp. Titte innom fine blogger jeg ikke hadde sett før.


Kari Anne

Emilie sa...

Jättefina kort! Grattis med 3 år!

Kirsten sa...

Først ønsker jeg å gratulerer så masse med 3 år i Norge! Jeg er så glad for at jeg ble anbefalt å bruke Copics tusjene :-)
Nå har jeg hoppet rundt fra blogg til blogg og sett masse fint! Jeg har lagt igjen kommentarer til DT-damene og lagt inn bildet av hovedpremien i min sidebar.
Jeg er følger av CMN fra før :-)

Jeg ønsker dere en fin høstdag videre, og legger inn mitt bidrag til blogg hoppen :-)

Klem fra Kirsten :-)

Lucy Patrick sa...

The blog hop was amazing, thank you so much for the inspiration and ideas. That was the loveliest blog hop I've ever done, everyone's creations were out of this world stunning so it was such a pleasure to check out all their creations. XOX Lucy