lørdag 16. november 2013

Jeg er hjemme igjen etter fire fantastisk inspirerende dager i Wiesbaden, Tyskland. 
En gang pr år møtes alle Europas Copic Instruktører hos Holtz Office Support GMBH - (den Europeiske importøren av Copic), og de som skal bli nye instruktører -  til et tre dagers møte.

Det starter tirsdag med ECCP kurs, onsdag er det instruktørkurs og torsdag instruktørmøte. Her planlegges neste års aktiviteter, vi diskuterer utfordringene i de forskjellige land, hvor går vi videre, etc.
Dag fire var vi så heldige at vi hadde tilbud om å gå på kurs med Prof. Gregor Krisztian, en mester i Sketching - helt ulikt det vi vanligvis gjør, men utrolig lærerikt! Og - en god erfaring å sitte der som elev...
Programmet er tett, ikke mye fritid - men utrolig gøy!! Her møter man gamle venner og får nye venner - alle med samme interesse for Copic!
Her er et bilde av alle gamle og nye instruktører som var tilstede:
 Alle følger nøye med, og dokumenterer:
Nye instruktører har en presentasjon - det er ofte litt nervepirrende for dem, men alle besto med glans. Her er Delphine fra Frankrike i aksjon, og alle følger nøye med:



Sandra fra Italia viste gleden etter å ha mottatt beviset på at hun var instruktør:
Her er en del av de nye instruktørene, noen måtte dessverre dra før bildet ble tatt:
Og, jeg føler meg utrolig glad og ydmyk over å ha blitt valgt som Copic ambassadør for Europa - takk!!

Klem fra Siv :)



7 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer Siv, så fantastisk moro❤️❤️

Anonym sa...

Glemte å undertegne innlegget mitt jeg, men gratulerer gjerne igjen jeg❤️❤️
Klem fra Anne

Jill sa...

Kjempemoro å se flotte bilder Siv!
Gratulerer så mye som Copic ambassadør, dette er en jobb du vil klare med glans og jeg er så glad på dine vegne ♥
Godt å ha deg hjemme igjen og jeg er spent å se hva vi skal få se fremover ♥
STOR klem

Anonym sa...

Gratulerer Siv! Så moro.
Klem fra Ann Kristin G. Andersen

Elizabeth sa...

Gratulerer så mye Siv! Dette er vel fortjent. Gleder meg til å følge med fremover. Takk for morsom stemningsrapport! Klem, Elizabeth

Linda sa...

Dette såg veldig moro ut. Gratulerer så masse som Copic ambassadør. Klem Linda :)

Hege sa...

Gratulerer så mye som Copic ambassadør, Siv! De plukker bare fra øverste hylle vet du.. ;)

Diger klæm fra Hege :)