lørdag 2. november 2013

Inspirasjon- mørkere hud.

Midt i julekortproduksjonen fikk jeg lyst til å lage noe helt annet. I dag vil jeg vise dere et kort hvor jeg har fargelagt dette søte motivet fra Penny Black; T-time, med mørk hud.

Jeg har brukt ark Fra Maja Design Vintage Autumnd Basic kolleksjonen. Sommerfuglen er laget av to hjørnediecuts som er satt sammen med en blomst på midten. 
Til den hvite kjolen har jeg brukt N- serien fordi jeg synes C ble for hardt og W ble for blasst mot den mørke huden. 

Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E29-27-25-23-31-11, R32 og 30 til kinn.
Hår: E29-27-25, E49-47, W7
Blomster: RV95-93-91, V99, G21, W5
Kjole: N7-5-3-1-00
Skygge; W3-1-00

Slik ser kortet ut inni.

Ønsker deg en kreativ lørdag. Kos deg med tusjene! 
Klem fra Elizabeth

2 kommentarer:

Magda sa...

Very, very beautiful Elizabeth!!!
Beautiful use of the papers, great design and coloring!!
Have a nice day!
Magda

Anonym sa...

WOW!!!!!! Så fantastisk nydelig Elizabeth!!!!
Klem fra Anne