onsdag 18. april 2012

Til konfirmanten

God morgen!
Tenkte jeg skulle vise dere et annet kort jeg har laget til en konfirmasjonsjente.
Det er jo tiden for det nå med mai rett rundt hjørnet  :)

Motivet er et vakkert digimotiv fra Saturated Canary
og som vanlig er det fargelagt med Copic
Papirer fra Glitz og flotte tekster fra Kort og Godt
Den fine swirlen er vel egentlig en juleswirl fra CLdesign,
 men den er så vakker så det måtte bli den i dag
Flere detaljer og bilder finner dere på bloggen min her
Jeg hadde rotet bort lappen med nummerene på Copicsene på,
 men i dag har jeg ryddet så da fant jeg de igjen :)
Hud: E11,00,000
Hår: E44,43,42,41
Klær: R85,83, 81, RV 000 og W5,3,1,0
Skygge under er W5,3,1,0, og rundt motivet er det B00, 0000
 
Ønsker dere alle en fin dag og vi gleder oss til å se deres bidrag til konfirmasjons utfordringen vår
Klem fra Jill
 

Ingen kommentarer: