fredag 15. september 2023

Inspirasjon til utfordring #145 - Alt er lov Team 2

Vi minner om månedens utfordring!

Utfordringen går fra 1. - 28. hver måned. 
Du leverer ditt bidrag i Copic Norge gruppen vår på Facebook. 
Designteamet gir deg inspirasjon her på bloggen med jevne mellomrom gjennom hele måneden. Det blir også minst en tutorial hver måned! 

Copic Marker Norge #145
 Husk; motivet må være fargelagt med Copic 
***
Copic Marker Norge #145
 Remember: Your image must be coloured with Copic

***


ALT ER LOV
Alt er lov så lenge det inneholder et motiv fargelagt med Copic.
***
ANYTHING GOES
Anything goes as long as you use your Copic Markers!

Premie er produkt fra Copic* 
og vinneren får muligheten til å være gjestedesigner på bloggen
***
The prize is sponsored by Copic*,
and the winner will be asked to be a guest designer on the CMN blog.


*På grunn av hvordan Copic distribueres kan premien bare deles ut til de som er bosatt i Norge. 
*Due to the distribution rules the Copic prize can be won by Norwegian residents only. 

Her kommer litt mer inspirasjon fra designteamet.  
*** 
Here is the second inspiration of the month from the design team 



Denne gangen har jeg lagd et konfirmasjons-kort, - greit å være ute i god tid før sesongen starter. Motivet er et digi-stempel fra Conie Fong
Til dette motivet har jeg brukt disse fargene:
Hår: E 00, 11, 21, 23, 29
Hud: E 00, 21, 34
Kinn: RV 10
Lepper: RV 04, 13
Store blomster: BG 0000, 11, 15, 18
Små blomster: RV 0000, 02, 04
Blad: G 12, 17, 40


Jeg liker høsten veldig godt med den klare, krispe luften, men jeg nekter å gi helt slipp på sommeren riktig enda. Dette motivet fra Altenew er et av mine favoritter når det kommer til blomstermotiver. Samtidig er Hortensia en av mine store favoritter til å ha på terrassen i den lyse, fine årstida.
Jeg har ikke brukt veldig mange  farger på dette motivet, men den lille lista kommer her:

Blomster: B37, B34, B32, B000, ørlite V00 OG G00 som skimmer i enkelte kronblader
Blad: G28, YG25, YG23, YG11

Jeg har fargelagt dette motivet fra La La Land Crafts med no lines teknikk. (For deg som ikke er så erfaren i dette betyr no-lines at det å stemple med lyst blekk slik at linjene rundt motivet ikke synes så godt) Jeg har brukt disse fargene: 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E57-55-53-51-50
Rosa: RV99-95-93-91, V000
Hvit: W5-3-1-00
Beige: E31-30
Øynene og detaljene i ansiktet er tegnet på med E23

Heidi
Siden det er et rimelig "enkelt" motiv (ikke veldig mange detaljer) har jeg valgt å lage en litt dus bakgrunn med en bokeh-teknikk. Her har jeg laget et annet kort med samme teknikk, men på dette kortet ønsket jeg å lage litt mer liv i bakgrunnen. Har kun brukt blender-tusjen her, men man kan også bruke en vannpensel eller mini-mister fylt med blender-refill. Med kun blender-tusjen må man bruke litt mer tid på å få til bokeh-effekten, man må gå over bakgrunnen i flere omganger. Men det er en enkel teknikk som gir en fin effekt :-)

Motivet er fra Mariola Budek. Følgende farger er brukt:
Hud: E04, 13, 11, 21, 00, 000, R21, 20
Hår: E47, 97, 44, 43, 93, 21, 42, 51
Bakgrunn: G46, 43, 40, 20, 00, 000, 0000 + blender

 ***
For å delta må du laste opp bilde av kortet i facebookgruppen vår Copic Norge. Let etter albumet med tittelen 
Utfordring #145
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper!  
 Fristen er 28.9. kl 21.00
***
To enter the challenge please stop by our Facebook page Copic Norge, and look for challenge #145 folder. 
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is September 28th at 9.pm CET 

1 kommentar:

Machines à Sous en ligne sa...

Thanks for your passion in making this blog so informative