mandag 15. mai 2023

Utfordring #143 Moodboard Team 2

 Vi minner om månedens utfordring!. 

Utfordringen går fra 1. - 28. hver måned. 
Du leverer ditt bidrag i Copic Norge gruppen vår på Facebook. 
Designteamet gir deg inspirasjon her på bloggen med jevne mellomrom gjennom hele måneden. Det blir også minst en tutorial hver måned! 

Copic Marker Norge #143



 Husk; motivet må være fargelagt med Copic 
***
Copic Marker Norge #143
 Remember: Your image must be coloured with Copic

***


ALT ER LOV
Med fritt valg om å bruke vårt Moodboard



***
ANYTHING GOES
with an option of using our Moodboard as inspiration
Anything goes as long as you use your Copic!
If you want an extra chance to win the Copic prizes, you can follow the theme the designteam used to inspire you. 

Premie er produkt fra Copic* 
og vinneren får muligheten til å være gjestedesigner på bloggen
***
The prize is sponsored by Copic*,
and the winner will be asked to be a guest designer on the CMN blog.


*På grunn av hvordan Copic distribueres kan premien bare deles ut til de som er bosatt i Norge. 
*Due to the distribution rules the Copic prize can be won by Norwegian residents only. 

Her kommer litt mer inspirasjon fra designteamet.  
*** 
Here is the second inspiration of the month from the design team 

Jeg fant inpirasjon i blomstertrykket på kjolene i Moodboarden. Alle rosafargene var midt i blinken for meg. Jeg laget et konfirmasjonskort med motivet "Vespa Love" fra Cute as a Button.
Her er fargene jeg har brukt:
Hud: E000, E00, E21, E11, E05
Hår: E30, E31, E25, E29
Kjole: RV21, RV23, RV25, RV29, R59
Vespa: R81, R83, R85, R89, E50, E51, E53, W0, W1, W3, W7, W9, svart 100
Ballonger: RV00, RV63, RV55, RV66, RV69, R81, R83, R85, R89, RV21, RV23, RV25, RV29, R59
Himmel: B000, B00, B52, C0, C1
Vei: C0, C1, C3


Monika T


Jeg er vel den på DT-teamet som har minst tusjer, jeg har i grunnen veldig få. Ikke har jeg prøvd meg på å farge bakgrunner enda heller, derfor sitter denne jenta på helt hvit bakgrunn, kan vel derfor også si at jeg er den minst erfarne av de i DT-teamet. Men jeg kjøper et par tusjer i ny og ned, og øver, øver og øver. Så hiv deg med uansett hvor mange tusjer du har, og uansett hvor mye erfaring/teknikker du kan for dette er utrolig gøy :D

Denne gangen har jeg latt meg inspirere av fargene i Moodboarden, jeg elsker de fargene. 
Motivet jeg har brukt er fra Conie Fong og heter Butterfly Daisy
Her er fargene jeg har brukt:
Kjole og blomster: BG 000, 10, 72, 75
Kjoleliv: T 0, BG 000, 10
Hud: E 00, 21, 34
Øye: B 95
Hår: E 35, Y 21, 28, YR 31
Sommerfugler: BG 000, 10, 72, 75 og E 00. R 30, 32, RV 13


 ***
For å delta må du laste opp bilde av kortet i facebookgruppen vår Copic Norge. Let etter albumet med tittelen 
Utfordring #143         
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper!  
 Fristen er 28.5. kl 21.00
***
To enter the challenge please stop by our Facebook page Copic Norge, and look for challenge #143 folder. 
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is May 28th at 9.pm CET 

Ingen kommentarer: