lørdag 18. februar 2023

Peek-a-boo card


I dag har jeg en bitteliten godbit til dere om jeg skal si det selv.. Aldri før har jeg vel kost meg så mye (og klødd meg i huet for den del) med et kort som jeg har gjort med dette... Inspirasjonen fant jeg hos Elizabeth for litt siden da hun la ut et minne om et kort hun hadde laget tidligere. Denne bretteteknikken passet helt perfekt til kortet jeg hadde i tankene, da jeg fikk et bestillingskort til en 50-års jubilant. Her er først bilder av kortet, og nederst får du en liten videosnutt så du ser hvordan det hele "oppfører" seg. 



Jubilanten er glad i vin, så dermed ble det et "vinkort". Motivet er fra Sheepski Designs og er fargelagt med disse Copicsene:
Flaske: G12, G43, G46, G28
Etikett: Y11, Y15, Y17, E33, hvit gelpenn
Vinglass: C1, C3, C5, B00, BG000
Vin: R59, R37, R56
Druer: BV00, BV13, BV17, BV08




Når du åpner kortet, kommer det et nytt motiv fram.. 



Dette motivet er fra Redonkadoodles, og er fargelagt med disse
 tusjene:
Hud: E000, E00, E21, E11, E04
Hår: Y21, YR23, E15, E18
Kjole: V01, V06, V09, BV08
Rødvin og glass som på det første motivet



Og helt til slutt har du en videosnutt som viser kortet. Da håper jeg bestiller blir glad, og at jubilanten liker det.. 



Klem fra DT Hege












Ingen kommentarer: