torsdag 11. august 2022

Magnolia

  

Jeg fortsetter inspirasjonsuken min her hos Copic Marker Norge i blomstenes verden. Denne gangen er det en Magnolia (muligens i en litt spesiell farge, til å være Magnolia). Jeg hadde så lyst å teste ut en teknikk for å få gullembossing på strekene og da syntes jeg det passet med en gul Magnolia…


Her har jeg først stemplet motivet med sort Memento, og jeg brukte stempelplattform. Etter at jeg hadde stemplet lot jeg stemplet være i stempelplattformen, mens jeg fargela motivet. Så satte jeg motivet tilbake og embosset med superfint embossingpulver i gull. På den måten ble alle strekene i motivet gullfargede uten at jeg fargela over embossingen. Siden Copic er alkoholbasert vil fargen sitte på embossingen hvis man embosser først. Jeg synes effekten ble ganske kul.

Motivet er et stempel fra The Ton (igjen….) og er fargelagt med følgende farger: 
Gul: Y11,15, 17, YR27, E15
Grønn: YG03, 17, 67
Lilla: V01, 06, 09, 17


Da ønsker jeg dere en kjempefin torsdag

Kristina 


Ingen kommentarer: