mandag 25. juli 2022

Dragekort

 Det er min, DT Hege, sin tur til å forsøke inspirere litt hos Copic Marker Norge denne sommeruka.  Jeg har laget noen kort jeg skal vise fram i løpet av denne uka, og det første kortet jeg skal vise fram, er dette dragekortet jeg lærte på et online kurs med Yasmin Tölche fra Bikuben tidligere i sommer. Supergøy å lage! Og det beviser at du trenger ikke fargelegge store ting for å putte på et kort! Det trenger heller ikke være verdens meste avanserte fargelegging! Når det blir så smått, er det greit med enkel tusjing! 

De små motivene er fra My Favorite Things, og jeg brukte storken, klossene og barnevogna på framsida. Glemte selvfølgelig å ta bilde av resten, men jeg brukte gyngehesten på baksiden. Jeg hadde også fargelagt bamsen, men kortet er ikke så stort, så jeg fikk rett og slett ikke plass til mer.. 

Her er fargene jeg brukte på de små motivene mine:

Rosa: RV69, RV66, RV55, RV52, RV00
Stork: C3, C1, C0, YR 18, YR14, Y11
Hjul: W9, W7, W5, W3

Dette kortet fulgte med til et par som fikk ei lita jente nå i sommer. Synes det passer perfekt med dragekort til baby. 

Håper du nyter sommeren der du er!


DT Hege



Ingen kommentarer: