mandag 20. desember 2021

Adventskalender 20. desember 2021

  Dette er mitt siste bidrag i årets adventskalender hos Copic Marker Norge. Selv om jeg elsker førjulstiden, synes jeg det er litt stress med julekort og forventningene rundt disse... Men jeg koser meg jo med dem når jeg først kommer i gang. Det er bare det at jeg alltid kommer i gang veldig sent... 

Her er uansett det siste bidraget mitt. Dette motivet har jeg fargelagt i noen av mine favorittfarger når det kommer til jul. Ja, jeg vet at brunt og blått er mine absolutt favoritter, men rødt og gull er også noe som roper litt jul til meg... 

Motivet mitt er fra Saturated Canary og heter "Fallangel" . Det er egentlig et høstmotiv, men jeg stanset ut noen gullstjerner og laget en mørk himmel for å dekke over høstbladene og laget det om til et mer julete motiv. Her er som vanlig listen over Copics jeg har brukt på motivet mitt:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04,
Hår: W1, W3, W5, W7, W9
Rødt: C5, R59, R29, R27, R24, R22
Gull: E13, Y17, Y15, Y11, hvit gelpenn
Himmel: B99, B39, B37, B34, B32, hvit gelpenn 

Da ønsker jeg alle en riktig 

GOD JUL!!! 

 Og om du har sett godt etter, har du kanskje funnet dagens bokstav også?? Da kan jula bli ekstra fin i år... 

- Hege -





Ingen kommentarer: