fredag 26. oktober 2018

Fargelegge glitter


Denne månedens moodboardutfordring er godt i gang og jeg har lyst å inspirere dere litt. Her er denne månedens moodboard og ta gjerne en titt på inspirasjonsbidragene fra oss i designteamet. Du kommer direkte til utfordringsinnlegget ved å trykke på denne linken.


I dag skal jeg vise dere hvordan jeg fargelegger en glitrende kjole.
Jeg starter med å fargelegge kjolen slik jeg ville gjort uansett.  


Så går jeg tilbake til den mørkeste fargen jeg har brukt og lager prikker over de dypeste foldene, og gjerne litt over det som er litt lysere.


Så går jeg lager jeg prikker med den nest mørkeste fargen på samme måte.


Så tar jeg den nest lyseste og lager prikker over de lyseste partiene.

Til slutt prikker jeg med en hvit kulepenn og lager noen små kryss enkelte steder for å illustrere lysglimt.

Motivet er fra Make it Crafty og jeg har brukt disse fargene:
Hud: E1, 21, 50, 51
Hår: E51, 53, 57, 43
Sko/skjorte: W00, 1, 3, 5
Kjole: V91, 93, 95, 99

Da gjenstår det bare å få henne på et kort, men det blir ikke i dag :-) 


Håper dette var et lite tips til neste fargeleggingsprosjekt



Ingen kommentarer: