søndag 22. april 2018

Inspirasjonsbidrag til aprilutfordringen

Hei! I dag kommer jeg med litt inspirasjon til aprilutfordringen vår. Det er moodboard som gjelder og denne måneden er det kule farger i rosa, fiolett, lysebrunt og turkis. Håper du vil delta i utfordringen vår (HER), jeg gleder meg masse til å se alle de flotte bidragene!


Jeg har latt meg inspirere av de kule rosa fargene og blomstene. De ga meg skikkelig sommerfølelse  og jeg har laget dette kortet:
Jeg har laget en enkel bakgrunn med stensil og Distress oxide for å ha fokus på blomstene. Disse er fra Pretty Pink Posh og heter Wild rose. 
Jeg har brukt følgende farger:
Blomster: RV99, 69, 66, 63, YR16, Y17, 15
Blader: G28, 05, 02, 00


Blomstene er bøyd litt i kantene slik at de står litt opp fra kortet og gir en fin 3D-effekt :-)





Ingen kommentarer: