torsdag 22. mars 2018

Kort til jente

I dag vil jeg vise frem et kort jeg laget for kort tid tilbake. Her startet jeg med fargelegging, med lilla-farger fordi jeg hadde lyst til å fargelegge med lilla. Hadde ingen spesiell mottaker i tankene, bare fargela for å fargelegge. 

Jeg syns disse kortene, som ikke har noen spesiell mottaker er vanskeligst å lage. Har man en mottaker i tankene når kortet lages, kan man alltids flette inn noe mottaker liker eller driver med. Du vet hva annledningen for kortet er, noe som gjør det enklere med tekststempler osv. 

Men, dette er da altså et kort uten mottaker, så det var jo en utfordring for meg. Blir nok flere av mottaksløse kort. 
Har du alltid mottaker på kortene du lager? Eller lager du kort og håper du finner mottaker etter hvert? 


Stemplet på motivet er fra Saturated Canary og er fargelagt med Copic. 
Hud: E11-E21-E00-E95
Kjole/sløyfe: V99-V95-V93-V91, V28, V25, V22-V20
Hår og sko: 100-C9-C7-C3-C1
Øyne: B95-B93-B91
 Jeg lager alltid innsiden på kortene mine, med samme oppsett som det utsiden av kortet har. 
Hvordan pleier du å lage innsidene dine? 

Takk for at du titter. 
Mvh Hilde

Ingen kommentarer: