lørdag 18. november 2017

Hvit vinter

Blå jul, vinter og snø.

Det er lenge siden det har vært en skikkelig hvit jul her, så jeg håper det blir det i år. Kanskje litt som kortet mitt?

Jeg har fargelagt Winter Stella fra Make it Crafty, og laget mitt andre shaker-kort! Det er visst ikke så vanskelig som det ser ut, og det er jo bra. Innholdet i det ble litt "lissom-snø". For å få litt mer snø-effekt ut av bakgrunnen har jeg tegnet massevis av lyseblå prikker. Det tok sin tid, altså!
 

Her har jeg lagt ned kortet sånn at man kan se snøen ligge over motivet.

 Her ser dere fargeleggingen litt nærmere.



Fargene jeg har benyttet er:
hud: E000, E00, E11, E21
hår: E25, E27, E34, E49
klær: B91, B93, B95, B97, B99, E41, E42, E43, E44, W1, W2, W3, W5
snø: C1, C3, B000

Dette var vel kanskje mer hvit enn blå jul, men kanskje du fikk litt inspirasjon til å delta i utfordringen vår likevel? Mer info her.

Click here for our current Blue Christmas challenge.

Ingen kommentarer: