lørdag 28. oktober 2017

CAS julekort

Nå er det jul.

Snart.

Under to måneder igjen.

Nesten start da hvertfall.

Uansett så er julekortproduksjonen i gang hos meg og jeg tror aldri at jeg har vært så tidlig ute! I år er det enkle julekort jeg har mest sansen for. Motivet jeg har benyttet denne gangen er fra Make It Crafty. Er hun ikke skjønn?

Jeg har klippet ut motivet for hånd med en liten hvit kant rundt for det passet så fint. Eller... nei. Jeg har ikke gjort det. Min søster har gjort det. Men ja, den er som sagt klippet ut. Og så har jeg tegnet skyggen på kortbasen så den ikke er en del av utklippet, for det ble finere sånn.


Copics brukt her er:
hud: E000, E00, E21, E04
hår: BV20, BV23, BV25, BV29
jakke og sko: R22, R24, R27, R59
kjole og luekant: E41, E43, E44, E47
lue og skjerf: YG01, YG03, YG63, YG67, W0, W1, W2
bakken: W5, W3, W2, W1, W0
hvit gel penn

If you'd like an English version of this post, please visit my blog.

****

Husk juleutfordringen vår!

Remember our Christmas challenge.