tirsdag 21. februar 2017

Manga gjeste-designer

Hei :)

For en tid tilbake oppdaget jeg en fantastisk dyktig ung jente som tegner Manga! Jeg tok kontakt med henne, og hun ville heldigvis dele det hun tegner med oss her på CMN!

Hun heter Kaitlin Davies, og dette er hva hun skriver om seg selv:
 
 
Jeg heter Kaitlin Annette Davis og jeg blir 14 år i mars. Jeg er født i USA, 
men flyttet til Norge da jeg var 7 år sammen med mamma som er norsk, pappa 
som er amerikansk, og lillesøster Hannah Michelle som nå er 10 år. 
Jeg begynte å tegne som 12 åring og ble stor fan av Manga stilen etter å ha 
sett mange Anime serier. 
Jeg skisser tegningene mine selv, og fargelegger de med Copic tusjer og 
Prismacolor blyanter. 
Jeg har lært forskjellige teknikker ved å studere bilder nøye på nettet. Min store 
lidenskap er å tegne og fargelegge, og jeg drømmer om en dag å lage min egen Manga. 
 
 
 
 
Tusen takk, Kaitlin - håper på å se mere fra deg senere :)
 
Klem, Siv 

2 kommentarer:

Hege sa...

Wow! Det kaller jeg et talent!!! Imponerende!

Elizabeth sa...

Utrolig flott! Gleder meg til å følge deg videre!
Klem, Elizabeth