torsdag 11. februar 2016

Frost smykkeskrin

Hei alle sammen! :)
Jeg ble inspirert av månendens tema i CMN, nemlig turkis/lys blå og vil gjerne vise dere hva jeg kokte frem etter å ha sett på inspirasjonsbildet vårt. 
Til vanlig er det jo stort sett kort det går i her på hobbyrommet, men innimellom får jeg ånden over meg og vil lage noe "litt større". Det vil si et litt anderledes papirprosjekt, som en barnevogn, lommebok, veske eller som i dette tilfelle, et smykkeskrin.
Jeg har nemlig verdens herligste niese på 4 1/2 år (ja, det er veldig viktig å få med det 1/2 året...), som eeeeelsker Elsa. Jeg klarte ikke dy meg og satt i gang å lage et smykkeskrin (hun elsker å pynte seg også) med tema Frost. Jeg har laget et smykkeskin en gang tidligere, men da lagde jeg flere skuffer av papp. Denne gangen gjorde jeg det veldig enkelt og brukte en nydelig eske fra Søstrene Grene, som jeg pyntet. Så enkelt kan det altså gjøres. ;)
Jeg fant et gratis motiv av Elsa på en av Disney sine fargeleggingssider og fargela motivet med Copics. Elsa sin kjole MÅ jo glitre, har jeg lært av min niese. Så, jeg tok Stickles glitter lim over hele kjolen, så den skulle skinne ekstra fint. Til slutt brukte jeg Liquid pearls for å lage en perle-effekt på kjolen, noe jeg angret på litt for seint, da det allerede hadde begynt å tørke. Vel, ingenting å gjøre med det.

Fargene jeg brukte er:
Hud: E0000-000-00-01 og R20
Hår: C1, E40 og blender
Munn og øyneskygge: E04 og RV91-93
Kjole: BG70-72-75-76 og blender
Link til de fleste tingene jeg har brukt på dette prosjektet finner du på bloggen min.
Håper dere likte mitt Frost smykkeskrin og at det inspirerte dere til å bli med i denne månedens utfordring, du har fortsatt et par dager igjen. ;) 

Stikk gjerne innom facebook og instagram for å se hva mer jeg lager: @ninashobbyrom

Ikke glem å følg CMN på facebook og instagram også @copicmarkernorge :)

Stor klem fra Nina :)

Ingen kommentarer: