onsdag 21. oktober 2015

Søt musikk

Hei alle sammen. I dag har jeg et blått og kaldt julekort å vise frem. 
Julehilsen Shall I Play For You frontDa vi hadde DT-møte i januar satt Elizabeth og farget et motiv med no lines-teknikk. Jeg hadde tatt med meg vanlige utskrifter av noen Mo Manning-motiver som jeg hadde planer om å bruke til julekort til oktobernummeret av Ett Trykk, men jeg ble så inspirert av no lines-fargeleggingen til Elizabeth at jeg printet ut motivene på nytt i lysegrått da jeg kom hjem. Jeg endte opp med å bruke noen andre motiver til kortene mine til oktobernummeret av Ett Trykk, men dette (og to til - som kommer her senere) sendte jeg inn til Julehilsen-bladet som ble sluppet på StempelScrap-messa i september istedenfor.

Shall I play for you motivJeg brukte Shall I Play For You-motivet til Mo Manning på kortet mitt, jeg syns motivene hennes er helt fantastiske! Jeg tegnet inn grå streker i ansiktet med en grå 0.3 Copic-penn, så gutten fremdeles har øyne, nese og munn. 

Ett Trykk Julehilsen - Mo Manning Shall I Play For You CopicsTusjene jeg har brukt til slutt, som alltid. Mer informasjon om kortet og flere bilder finnes selvsagt på bloggen min


Ingen kommentarer: