søndag 28. juni 2015

Flere kort med samme mal: Joy Fold Card

Noen av dere har kanskje fulgt med denne uken på Brettekort utfordringen vi i designteamet har gitt oss selv. Mandag denne uken la vi ut en tutorial på hvordan lage brettekortet som kalles Joy Fold Card. Alle i designteamet har laget sine versjoner og nå er vi kommet til sist par ut. Det er Siv og Nina som viser frem sine kort i dag. Trinn for trinn forklaring til kortet finner du HER.


Jeg har, som Kjersti, valgt denne søte jenta fra MoManning som motiv på mitt Joy Fold kort. 
Samme motiv, men totalt ulike kort :)
Følgende Copic er brukt:
Hud: E000, 00, 21, 11
Hår: E51, 53, 55, 57, 59
Rosa: R0000, 81, 83, 85, 89

Jeg har laget et Frost-kort (enda det er midt på sommeren) til min niese som fyller 4 år. Hun ønsket seg Elsa på kortet, så da måtte det jo bli det. Jeg fant et gratismotiv på Disney sine nettsider.
Fargene jeg har brukt er:

Håper du har fått inspirasjon til å prøve selv! 
Husk å følge med i bloggen i sommer, vi byr på ny inspirasjon hver eneste uke! 

Takk for at du tittet innom! 

Ingen kommentarer: