onsdag 15. april 2015

Utfordring #66

Copic Marker Norge #66
Konfirmasjon/ungdom
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge #66

Confirmation/teenager
 Remember: Your image must be coloured with Copics
Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
*** 
Here is some inspiration from the design team 

 Nina
Jeg har laget et konfirmasjonskort til en gutt som elsker håndball. Motivet er fra Saturated Canary og fargene jeg har brukt er:

 Gunn
 

Motivet er fra Vilda stamps og jeg har brukt disse fargene

***

 Elin
Motivet mitt denne gangen heter Malin og kommer fra North Star. Banneret med navn og dato er airbrushet med V91.

 Motivet er et digistamp fra Saturated Canary. Jeg har brukt disse fargene/colors used:

 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11. mai kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is May 11th at 9.pm CET 



Ingen kommentarer: