fredag 28. november 2014

Møt månedens gjeste- designer:

Vi er utrolig glade for å kunne presentere månedens 
Gjeste-designer:



Dette er hva Veronica sier om seg selv:

Jeg heter Veronica Kvale, er 40 år og bor i Trondheim sammen med mann og tre barn i alderen tre til ni år. Til daglig jobber jeg med vegprosjektering hos et stort rådgivende ingeniørfirma, og derfor er det så befriende å ha en hobby som lar meg roe ned og kose meg i ledige stunder. Jeg har alltid elsket å skape noe kreativt med hendene mine, og har hatt mange ulike hobbyer opp gjennom årene. Jeg kniplet min egen blonde da jeg gikk i sjette klasse på barneskolen, og den ligger som en liten skatt i hobbykurven min. Kort har jeg laget i mange år, men i 2009 begynte jeg for fullt å lage kort med fargelagte motiv. Og etter at jeg fikk prøve Copics har samlingen tusjer bare økt, og jeg kan sitte i timesvis å fargelegge et motiv. Det er ren terapi i en travel hverdag! 
 Alle kortene mine finner du bilde av i bloggen min
 
Veronica har allerede begynt å tenke på julegaver, her ser dere en nydelige Post-it bok hun har laget:





Tenk å vært den heldige mottaker av denne ......
Fargene som er brukt må vi jo også huske:
Rød post-it holder:
Motiv fra Stempelglede. Jeg har brukt følgende farger:
Lys rød: R29 - R27 - R24 - R22 - R20
Mørk rød: T5 - E19 - E07
Blå/hvit: B23 - B21 - B90 (hjemmelaget)
Gul: Y38 - Y35 - Y32 - Y17 - Y11
Grønn: G99 - YG97 - YG95 - YG93
Skygge rundt: W5 - W3 - W1 - W0 - W00 (BG93 - BG90 over)

Vi får flere bidrag fra Veronica i advents-kalenderen som starter 
1. desember - det er bare å glede seg :)


 



Ingen kommentarer: